Hogyan segít a reggeli jegyzetelés?

Lépések a lelki okok feltárásához - Gyakorlat

Az inzulinrezisztencia, a hisztamin intolerancia hihetetlen mennyiségű tünetet produkál, hullámzóan jelentkeznek, képesek elborítani és a reménytelenség érzetét kelteni. Tehetetlenül sodródsz egyik tünetből a másikba. Az egyik javul, majd a következő felerősödik. Rémálomszerűen tudnak erősödni.

Fontos, hogy találj eszközöket, amivel képes vagy erősíteni a stabilitásod, amivel talpra tudsz állni és talpon tudsz maradni. 

A Gyakorlatok menüpont alatt találsz többféle eszközt, ezeket tekintsd Iránytűnek, próbáld ki számodra melyik a legmegfelelőbb, melyik segít, melyik támogat, melyik segít továbblépni a mélypontól.

A továbblépés a legfontosabb, hogy képes legyél látni merre és hogyan, fontos, hogy legyen iránytűd az egészségedhez.

A Reggeli jegyzetelés módszere segíthet a feszültségeket, aggodalmakat, félelmekkel teli gondolatokat kivezetni az elmédből, ami ott pörög benned és akadályozza, hogy megnyugodj.

Mi az, amire szükséged van?

Jegyzetfüzet: 

  • Válassz valami csodaszépet, válaszd azt, amelyik megszólít. Ha reggelente ránézel a füzetedre, érezd át, hogy ez is támogatja a gyógyulásod útját. Használd iránytűként az egészséged helyreállításához.

Elhatározás: 

  • Csak belevágni nehéz. Döntsd el, hogy ezentúl írni fogsz.

Időt teremteni: 

  • Rajtad áll mikor és hogyan végzed ezt a gyakorlatot. Talán a legkönnyebb reggelente, ébredés után, amikor még szinte kapcsolatban vagy a tudatalattiddal.

Mi a feladat?

  • Figyelj a testedre, a lelkedre, az aznapi állapotodra és arra, írd le, ezzel kapcsolatban milyen gondolatok, érzések jönnek fel benned.
  • Összegezheted a tegnapi napod, az étkezési tapasztalataid, milyen új ételféleséget ettél, ezt hogyan fogadta a szervezeted.
  • Volt-e tegnap szédülésed, hogyan élted meg a vércukor ingadozást. Mit gondoltál közben, és utána, amikor megnyugodtál.
  • Írj arról is, miért érzed magad fusztráltnak, kimerültnek, haragosnak, miért aggodalmaskodsz.
  • Írhatsz arról, hogyan tápláltad magad, mivel erősítetted magad.
  • Mi az, amiért megdicsérheted magad, amire büszke vagy a tegnapi napban.
  • Mi az, ami tegnap a legnagyobb örömet okozta.

Miért jó a reggeli jegyzetelés gyakorlat?

  • kimondásra kerül valamilyen formában az, ami benned van, anélkül, hogy bárkinek is panaszkodnál
  • a módszerrel kikerül a tudatalattidból az idegesség, az aggodalom, az, amin kattogsz
  • megtisztítja a tudatod a torlaszoktól, a gátaktól, elkezdesz tisztábban látni
  • lehetőséget ad, hogy túljuss a félelmeiden, a gúzsba kötöttségen
  • néhány nap vagy hét után megfigyelhetsz egy váltást az írásban (ezt nem kell akarnod), egyre kevesebb panaszkodás, kattogás kerül felszínre, és egyre több alkotó gondolat, tervek, vágyak jelennek meg, azaz az jelenik meg, amivel valójában foglalkoznod kell,
  • ezt követően rátalálsz a belső erődre
  • kapcsolatba kerülsz a belső forrással
  • felszabadító érzés tölti be a lelked és a tested.

Kérj segítséget

Ha szükséges, ha valamelyik írásod nagyon fáj, ha azt érzed rátaláltál egy fontos akadályra, akkor kérj segítséget, ha szükséges, hogy feloldódjon benned.

Boros Ildi

Fontos lehet...

fájdalom gyakorlat

Gyakorlat a fájdalom enyhítésére

Gyakorlat a fájdalom enyhítésére Meditációs gyakorlat Meditációs gyakorlat a hisztamin intolerancia, a mióma és az inzulinrezisztencia fájdalmak…